Tuesday, July 18, 2006

the no malaysian land

oh, lupa nak tambah, semlm masa lunch di kantin, org yg beratur depan aku ada iras2 org melayu, so dgn tak malunya aku menegur (ya, aku mmg tak malu dlm trip ni - sangatnya berbeda dgn mahfudz di malaysia ya) . apparently dia indonesian, so agak kecewa. haha. but i learned from him that there's a malaysian guy in this bombay base. (aku by now dah terlupa apa nama mamat indonesian itu)

pagi tadi terjumpa dia lagi masa bfast (apparently he's staying in the same hotel with ours', temporarily before slb get him a permanent accommodation), dia tanya "sudah ketemu pak shamsul (the malaysian manager)?" aku cakap "belum pak, belum ketemu lagi".

aku taktau lah berjumpa pak shamsul itu will improve anything or not. nah thats ok. situation is not as bad as yesterday's.

oh, aku mendapat byk indonesian songs mp3 dari tio. bagus jugak. layan lah kan. afterall, bukanlah alien sgt utk telinga2 kita - ungu, peterpan, radja etc. dan pagi tadi ricardo bagi aku n tio dgr ipod dia - brazilian songs. best jugak siot. dia ckp "let's find and go to a brazilian club this weekend". cant wait to have a glass of coke while 'layaning' brazilian songs this weekend.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home