Sunday, July 23, 2006

Kena pau

Aku kena pau dgn polis india yg jaga a’la makam pahlawan. Shite. Dah la diorang ada 6 org. Kepada korg2 yg berniat nak melawat india – jaga2. Just abide by the written law. Kalau ada officers yg ajak kau masuk tpt2 terlarang kononnya as a special treatment to selected ppl etc, maksudnya diorang nak mintak tips lah tu. Aku dah kena, and it served me a good lesson, I won’t fall for that again.

p/s: ini gamba aku dan polis bastard. diorang lure aku utk masuk ke "taman terlarang" kononnya "you can take some photos from very nice angles", pastu lepas dah amik gambar ramai2 kerumun aku mintak tips.

1 Comments:

Blogger ZurratulAin said...

sian ko kene pau.. baper byk pau ko yg dah abih?? hehe..

btw, buat la taggie.. bleh msg2 kat situ..

3:41 AM  

Post a Comment

<< Home