Sunday, July 23, 2006

Along the beach

Saturday, 22 June 2006 petang, aku took a brisk walk along the beach from Taj dengan satu misi – amik gambar rumah Salman Khan. Cuba teka yg mana satu rumah dia:

Kalau korg pandai mcm aku, sure korg teka rumah coklat kat blkg tu. Well.. fellow geniuses, we were wrong. Rumah salman khan yg kaler putih tu. Tapi mcm tak caya la. Mungkin ni rumah hinggap dia je kot.

Nampaknye misi pagi ni bukan setakat amik gambar rumah salman khan, tapi jugak bollywood stars-wannabe yg duk bertenet kat pantai depan rumah salman khan tu. And believe me, this is only one of berpuluh2 couple yg sedang bertenet di bwh hujan renyai2 tu.

And aku nampak org mancing!!! Arrgghhhh I miss malaysia (err… kelantan to be exact – since this involves subject yg agak conservative)

1 Comments:

Blogger ZurratulAin said...

aku mmg teka yg kaler putih tuh.. tuh pon sbb aku tak nampak umah yg kaler coklat tuh.. bile ko sebut ada umah kaler coklat, baru pasan... anyways, nice hairdo.. i like!!

10:15 PM  

Post a Comment

<< Home