Friday, July 21, 2006

jawaban komentar

selama beberapa hari aku kat sini, aku nggak bisa bukak mordor01.blogspot.com, cuma boleh bukak www.blogger.com aje, sampai lah harini baru bleh bukak (network provider india ban apa2 site yg kutuk diorang kot).

so di post ini aku ingin menjawab komentar2 kalian:

ah - sangatlah familiar kan. tapi rodek kata taraf form 2. haha. literature aku mmg taraf form 2 pun.
sam - mmg byk soalan kau.
satu2 ye. kenapa mordor? herm. sbb aku teringat ada satu line dlm lotr (tak sure samwise gamgee ke or frodo yg ckp) "mordor, the one place that no creature wants to go, but yet that's where we are going" or sthg to the like.
yaaa betulll... dilwale.. haa mamat yg duk sblh aku mmg ada ciri2 mcm tu lah. bapak yg tegas dan garang
embarkation form tu ilang lepas dah chop la. tu yg glabah skit. and yes, aku agree lepas 6 mggu kat sini sure aku pun dah ckp berbelit2 sikit.
tio sangatlah bukan seorang yg kurus. ricardo - separuh ketinggian carlos solis okei.
aniza - euwww ke windu ct? well lepas aku tgk vidclip dia duk sblh datuk k tu mmg terasa "euww" la. kesian dia... and i was expecting "dirty talks" sbnrnya, tapi tampaknya kau lebih bertatasusila daripada aku pantas menggunakan "obscene"
sam & zurratulain - yer aku dah amik beberapa gambar diorang guna hp cam (sbb curi2) tapi baru perasan aku lupa bawak bluetooth usb tu. so tak dapek nak transfer ke pc (ada sapa2 tau cemana nak tx file from hp ke pc other than gigibiru [quote sam] dan cable?). tunggu lah maybe masa melawat tpt2 tourists sunday ni aku ambik guna cam sbnr.
baulugoreng - mcm yg aku ckp di atas. hehe. nway u seems to know a lot more abt brazilian stuff than me. pernah jadi samba dancer ke? *wink*wink*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home